Az első járművek megkezdik az utasok szállítását..
A UST Inc. médiaközpontja arról számol be, hogy a «Unilite» komplexum gyakorlatilag készen áll a személyszállításra.
A megvalósítás végső szakaszába való belépése a közeljövőben történik meg.
Ezt a hírt az UST Inc. generál konstruktőre Anatoli Unitsky osztotta meg.
Átállás a teher- és személyszállításra
Jelenleg a komplexum teherszállítási rendszerként üzemel.
Számos intézkedést hoznak annak érdekében, hogy a rendszer üzemeltetési módját személy- és teherszállítási célúvá módosítsák.
A Unilite szinte minden teszten túl van.
Ezek közé tartozik – a komplexum működésének ellenőrzése, az unimobile irányítórendszere paramétereinek beállítása, az elektromos és szerkezeti biztonsági paramétereinek, valamint a jármű súlyjellemzőinek tesztelése.
Az «Unilite» hamarosan megkezdi az első utasok szállítását az ökopark tavai partjara és rekreációs területeire.
A «Unitsky String Technologies Inc. lefektette az alapokat a jövőbeni kereskedelmi projektjei sikeres megvalósításához.
Az «Unilite» komplexum valós körülmények között mutatta be működését, miközben a közlekedési piacra való belépése részeként egy infrastrukturális projekt életciklusának minden szakaszán már keresztülment: tervezés, területszerzés, kivitelezés, üzembe helyezés, egyeztetés a kormányhivatalokkal, vizsgálat, tanúsítás, üzembe helyezés», – jegyezte meg az UST Inc. generálkonstruktőre.
A tesztelők az elektromos vasúti járművet a saját pályaszerkezetén tesztelik
Így az «Aquarelle» ökopark területén megvalósított közlekedési és infrastrukturális komplexum a Unitsky String Technologies Inc. életének egyik meghatározó állomása lett.
A cég elsőként hozott létre nem teszt- és demonstrációs célú, hanem a kereskedelmi szférában is felhasználható terméket.
A kompakt, környezetbarát és gazdaságos közlekedési és infrastrukturális megoldás az uST az «Aquarelle» ökopark szociális és gazdasági feladatai elvégzésére szolgál.
Ezek a külvárosi komplexum látogatóinak, dolgozóinak, valamint teherrakományainak szállítása a 168 hektáros területen, kiszállítások a rekreációs területekre, tópartokra, állatkertbe és egyéb objektumokba.
A logisztikai megoldás kiválasztása során, az ökopark vezetői elsősorban a műszaki- gazdasági és a megfelelő termelékenységi mutatókra összpontosítottak.
Ebben a «Unilite» ideális választásnak bizonyult: funkcionális sokoldalúsággal rendelkezik, amely lehetővé teszi úgy a személy mint a teherszállítási feladatok elvégzését.
A uST komplexum tökéletesen illeszkedik a «Аquarelle» koncepciójába, ahol a fő hangsúly annak környezetbarát volta megvalósításán van:
● A Unilite minimális mennyiségű energiát fogyaszt és nem szennyezi a környezetét kipufogógázokkal
● A szállítás a vizuális könnyedségének köszönhetően az ökokomplexum egyediségét hangsúlyozza
● Az Unimobile gyakorlatilag hangtalan, így nem zavarja a park látogatóit.
A komplexum építése során a horgony és közbenső támoszlopokon helyi megközelítésű légi szerelést végeztek.
Ez a kivitelezési mód gazdaságos, mivel nem igényel nagyszabású földmunkákat.
A könnyű áttört struktúrájú támoszlopok egymástól 250 m-re, míg az állomások a pálya a két végén helyezkednek el.
A szállítási komplexum területe 0,5 hektáros összterületéből kevesebb, mint 0,1 hektárra volt szüksége a földterület igénnyel fellépő támasztékok és állomások megépítéséhez.
Ennek köszönhetően a húr-sínes magas-vezetésű pálya nem zavarja meg a terület természetes domborzati viszonyait, megőrzi a tájat, a termőtalajt, valamint a környező terület biodiverzitását.
A közlekedési és szállítási infrastruktúra-komplexum két állomást, rugalmas pályaszerkezetet, ill. négy közbenső támaszt (az egyik forgó), egy automatikus irányítórendszert és a gördülőállományt – a elektromos unilite sínjárművet – tartalmazza.
Az útvonal hossza – 1120 m, a fesztávolságok 250 méteresek.
A pilóta nélküli unimobil kombinált kerekeken 80 km/h sebességgel 10 m magasságban közlekedik.
A unilite 6 személy vagy 450 kg teherrakomány szállítására alkalmas.
Egy ilyen komplexum termelékenysége (az unimobilok számának növekedésével) tovább növelhető és elérheti a napi 10 000 utasszámot vagy az 1 000 tonna teherrakomány szállítási kapacitást.
A komplexumot a szerkezetében található kis számú drága alkatrész miatt alacsony építési, valamint alacsony üzemeltetési költségek jellemzik.
Alacsony a villamosenergia-fogyasztása.
Például 50 km/ó sebesség esetén – 4,5 kWh/100km, ami normál üzemanyag egyenértékre átszámítva 1,1 l /100 km fogyasztást jelent.
A uST univerzális megoldása
Hamarosan az Unilite már megkezdi az első utasok kiszállítását a tavak partjára és az ökopark rekreációs területeire.
A tesztelők egy elektromos vasúti járművet tesztelnek az «Unilite» saját pályaszerkezetén, bemutatva az UST Inc. termékének univerzális sokoldalúságát.
A uST technológiának köszönhetően a rendszer teljesen a ügyfél igényeihez igazítható – azon a feladatokra szabható, amelyeket meg szeretne oldani.
Egy ilyen komplexum használható városi közlekedésként, turisztikai útvonalakon, ritkán lakott és távoli területekkel való kommunikációra, valamint számos egyéb célra is.
Most, hogy a komplexum megvalósításának minden szakasza már majdnem befejeződött, az uST univerzális megoldásai egészen közel kerültek a szállítási ágazat szektoraiban történi széleskörű alkalmazáshoz. .
Hozzászólások
Az első járművek megkezdik az utasok szállítását.. — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>