A SkyWay technológia alapja – a húrsín..

A húrsín egy monolit gerenda vagy rácsos tartó,
amelyen belül előfeszített acélkábelek (ún. húrok) vannak.
A sín belsejének többi része speciális betonnal van kitöltve,
amelynek korróziógátló tulajdonságai vannak.

Egy ilyen sínszerkezetnek számos előnye van:
– A vágány végtelenített voltának és monolitikus egységének köszönhető nagy szilárdság.
– A gyártás és szerelés egyszerűsége.
– A nagy sebességű vasutak hidjaihoz és felüljáróihoz hasonló szerkezeti merevség.
– A konstruktív minimalizmus.
– A sín belsejében található előfeszített acélkábeleknek köszönhető egyenletesen sima útpálya.
– Az alacsony anyagfelhasználási mutatók.
– A szállítás, a lapos sínkorona és a hengeres acélkerekek alkalmazása miatti, minimális energiafelhasználása.
– A széles üzemi hőmérséklet-tartomány.

Mindezek egyben a közlekedés legmagasabb teljesítménymutatóinak elérését is biztosítják
azaz, a nagy menetsebességet, a zökkenők jelentette minimális ütésterheléseket
és az alacsony energiafogyasztást.

Mára a SkyWay különböző üzemi körülmények között működtethető
négyféle húrsínt fejlesztett ki:
1. Merev (vagy rácsos) sín. Megengedett sebesség: 500 km/h
2. Félkemény sín. Megengedett sebesség: 250 km/h
3. Rugalmas vagy hajlékony sín. Megengedett sebesség: 150 km/h
4. Ultrakönnyű sín (tekercselt cső). Megengedett sebesség: 150 km/h

Ezenkívül a húrsín képes – egy elektromos vasúti jármű kereke alatt
és a tartóoszlopok fölött – egyesíteni a nagy fesztávok közötti
rugalmas szál
és a kis fesztávok közötti merev gerenda konstrukciós tulajdonságait.

Ezért a SkyWay sínek különböző konstrukciói felhasználhatók
úgy felhőkarcolók közötti útpályák nagy magasságokban történő kiépítésére,
mint teherszállító konténerek nehéz rácsos tartós struktúra mentén szervezett szállítására.

A húrsín – egy egyedülálló technológiai innováció,
amely egyesíti magában a vasúti sín előnyeit
és az előfeszített acélszálakra jellemző hatékonyságot.

..Néhány gondolat magától a feltaláló-főkonstruktőrtől: 

„A világ útjain évente másfél millió ember leli halálát
és több mint 10 millióan mozgássérültekké válnak.

Az utak a szárazföldek felszínének 20% -át foglalják el,
amit elvettünk a természettől és kizártunk a mezőgazdasági felhasználásból is.

A jelenlegi szállítás és közlekedés környezetvédelmi kárai
évente 2500 milliárd euróra rúgnak.

Ha nem keresünk új megoldásokat akkor a világban a helyzet
drasztikusan tovább fog romlani.

A szállításnak és a közlekedésnek változnia kell!
Hatékonyabbá, biztonságosabbá és környezetkímélőbbé kell válnia.. „

(Anatolij Junitszkij)

A legkevésbé sem túlzás leírni azt,
hogy a ma élő egyik legnagyobb elme, legzseniálisabb ember,
akivel társultunk!

Igen, ez a helyes kifejezés: társulunk.

Hisz’ szó szerint betársulunk a vállalkozásba
a crowdinvesting (közösségi finanszírozás) jogi keretein belül.

Hogy mit jelent mindez a közeljövőt tekintve?

Évente érkező nyereségrészesedést..
évről-évre nagyobb összegű osztalékot a cég(ünk) profitjából!

Ezt hívják úgy:  „A” lehetőség.

Senkinek ne engeded meg, hogy elvegye Tőled ezt az esélyt!

A válaszok ismeretében (és csak az után) döntsd el, megteheted-e,
hogy könnyelműen elmenj egy ilyen értékes információ mellett?!

Kérdéseiddel minden nap,
és mindegyik elérhetőségünkön megtalálsz bennünket.
Szívesen segítünk..

Skype: tothvivi68
Tel: 36 30 234 5975
tothvivi68@gmail.com

Facebook messenger

és

Skype: jototh47
Tel: 36 30 981 7388