Új információs sorozat..
.. A SkyWay tényei címmel
„ 1. A húrszállítás szabadalmai
Az egyik olyan terület, amely segít megvédeni
a SkyWay technológiát a másolástól – a szabadalmak.
A SkyWay projekt eddig ipari mintákra, védjegyekre és találmányokra
több, mint 80 szabadalmat kapott Beloruszban, Oroszországban, Ausztráliában,
Kínában, Japánban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Indiában,
az Egyesült Arab Emírségekben, az Európai Közösség 23 országában
valamint számos más államban is.
Minden ezt igazoló dokumentum a SkyWay alapítója,
Anatoli Unitskiy személyes honlapjára is felkerült.
A szabadalmak mellett a technológia védelmére know-how-k (azaz gyártási titkok)
is használatban vannak.
A know-how – ez a technológiáról szóló egyedülálló ismeret, amely a
megvalósítás során biztosítja a húrfelüljárók egyedi jellemzőinek nagy részét.
A know-how segít megvédeni a leginnovatívabb technológiai megoldásokat.
Ezekkel elsősorban a SkyWay csapat tagjai: mérnökök, tervezők,
a kivitelezést vezetők és a formatervezők rendelkeznek.
A SkyWay technológia jól védett a másolástól, mert a főbb innovatív megoldások
azon több száz mérnök fejében találhatók meg, akik a húrszállítást megvalósítják.
2. Tesztelt húrjárművek
A húrszállítás tesztelése 2016-ban kezdődött.
Az első tesztekre a belorusz SkyWay tesztközpontban került sor,
viszont 2019 óta a szállítást már a Sardzsai tesztközpontban is folyamatosan tesztelik.
A SkyWay mérnökei 4 év alatt 10 féle húrszállító járművet teszteltek le Beloruszban:
– Uniwind
– Unibike
– Unibus U4-210 (egymodulos)
– Unibus U4-220-T2 (kétmodulos)
– Unicar U4-430 (egymodulos)
– Unicar U4-430-T3 (hárommodulos)
– Trópusi Unicar U4-431-01
– Nagy sebességű unibus U4-362
– Teherszállító unitruck U4-131
– Teherszállító unitrans U4-100
Az Egyesült Arab Emírségek tesztközpontjában – a felsorolt szállítási
módok közül egyet teszteltek – a U4-431-01 típusú Tropikus Unicart.
Az elmúlt években több mint 15 fajta SkyWay húrszállítást terveztek meg.
A SkyWay mérnökei jelenleg is két új típusú szállítóeszközön dolgoznak:
egy teherszállító uniconton és egy nagy szállítási kapacitású unibuson.
A vezetés szerint ezek tesztjei jövő tavasszal kezdődnek meg
és először Belaruszban majd a Közel-Kelet éghajlati viszonyai között
Sardzsában fognak zajlani.
3. A városi Unibus
A SkyWay minden típusú személyszállítás számára fejleszt közlekedést:
városi és nagysebességű, helyközi és nehezen elérhető régiók számára
szolgáló változatokat,
valamint egyéni és közösségi használatra szolgálókat egyaránt.
A modern, nagy forgalmú városok számára a húrszállítás legfontosabb típusai
a unibusok lesznek
– a SkyWay járművei, melyek a buszokkal analóg módon kapták a nevüket.
A unibus elektromos meghajtással működik – mely a működéséhez egy hálózatról
vagy egy fedélzeti energiatároló eszköztől kapja az energiát.
A unibusokat városi és elővárosi vonalakon,
rácsos szerkezetű útpályákon fogják üzemeltetni.
Az unibus ülő és állóhelyekkel van felszerelve,
utaskapacitása a kialakításától és az összekapcsolt utasmodulok számától függ.
Például egy egysínes unibus 14,
míg a kétsínes 48 utast képes befogadni.
Ugyanakkor az utaskapacitás növelése érdekében több utasmodult is
össze lehet kapcsolni.
A unibus első tesztjeire 2017 áprilisában került sor,
azóta a jármű többször is továbbfejlesztésre került.
A SkyWay mérnökei ma egy nehéz unibus új verzióját fejlesztik,
amely több mint 250 utast képes szállítani.
A tervek szerint a nehéz unibust az Egyesült Arab Emírségek
SkyWay tesztközpontjának pályáin tesztelik le,
majd ezt követően a vállalat első kereskedelmi projektjeiben is
felhasználásra kerülhetnek.
4. SkyWay tengeri kikötő
A SkyWay teherszállítás egyik ígéretes formája
a húrtechnológiákon alapuló tengeri kikötők létrehozása.
A húrútpályák segítségével lehetővé válik az utasok
és bármilyen típusú ömlesztett, konténeres és folyékony teheráru
tengeri mólókra történő beszállítása.
A SkyWay technológiával épített tengeri kikötők számos fontos előnnyel rendelkeznek:
– a teheráruk akár a parttól öt kilométernél nagyobb távolságra is beszállíthatók
egy ottani nyílt vízi mólóplatformhoz;
– Nincs szükség a nagy hajók kikötéséhez parti mólók létrehozására,
valamint kotrási és partvédelmi munkálatok elvégzésére;
– Lehetséges még akár max. 25 méteres természetes vízmélységben is
SkyWay kikötőt létesíteni;
– Lehetségessé válik az ömlesztett teheráruk pl. egy bányából – közbenső
betárolás nélkül – közvetlenül a szállítóhajó ömlesztett áruk számára fenntartott
rakterébe való beszállítása is.
Jelenleg a SkyWay mérnökei a Unicontot fejlesztik
amely tengeri konténerek szállítására szolgál.
A műbizonylatait megszerzett Unicont lehet az első lépés, az egész világot
célpiacának tekintő SkyWay tengeri kikötők építési projektjei
fokozatos piaci bevezetése felé.
5. A sardzsai SkyWay Innovációs Központ pályái
A SkyWay Innovációs Központ területén 4 pálya fog működni:
egy „könnyű” 400 méter hosszú
és három egyenként 2,5 kilométer hosszú, nehéz terhek szállítására alkalmas pálya.
Sardzsában mára már felépült egy 400 méter hosszú pálya,
amelyet az arab írásstílusra emlékeztető közbenső támoszlopairól
könnyen fel lehet ismerni.
Ezen az útvonalon zajlottak le 2019 őszén az első sardzsai húrszállítási tesztek.
2020 folyamán figyelemmel kísértük a második tesztpályaszakasz építését,
ahol idén már az összes közbenső támoszlop telepítésre került.
Ezen az útszerkezeten a közlekedés úgy alul mint felül is folyhat,
aminek köszönhetően egyidejűleg használható teher és személyszállításra is.
2020 októberében, az EkoFesztiválon negyedik tesztszakaszként elkezdtük
egy új, nehéz pálya megépítését.
Ennek a pályának a szabványos 48 méterenkénti fesztávok helyett
288 méterenként lesz összesen 8 közbenső támoszlopa.
A projekt szakembereinek még egy újabb „nehéz pályát” is meg kell építeniük.
Az építkezés befejeztével Sardzsa képes lesz demonstrálni a
Belorussziában kifejlesztett és előzetesen letesztelt új teher
és személyszállító modellek működését. „
Azt hiszem erre mondják „ez nem semmi!”
Hosszan lehetne sorolni, mi mindenből maradtunk ki,
mert anno nem volt sem információ,
sem gyakorlati lehetőség kihasználni az esélyeket.
Az időt visszaforgatni nem tudjuk,
de élni azzal ami MA adatik – igen!
Ne feledd!
Ahogy az első megrendelések teljesítése bevételt
és nyereséget teremt a Zrt-nek,
a cég kilép a startup fázisból és – mivel a továbbiakban
nem szorul a kisbefektetők támogatására,
a közösségi finanszírozás programja is lezárul.
Soha többé nem lehet ennyire kis befektetéssel
ilyen jelentős tulajdonrészhez jutni!
A jelen fejlesztési fázis diszkontja (ár/érték aránya)
1:23-tól – 1:50-ig terjed (az invesztálás nagyságától függően.)
Vagyis:
huszonháromszor
illetve
nagyobb befektetés esetében ötvenszer a névérték alatt
szerezhető meg a SkyWay – élethosszig osztalékot biztosító
és örökölhető tulajdonrésze.
Az újévi akció keretén belül pedig 1:100 diszkonttal
százszor a névértéke alatt birtokolhatunk SkyWay tulajdonhányadot
(január 31.-ig kihasználható a Share New Year)
Nekem még egyetlen átadható 1:100 -as kuponom maradt.
Mielőbb írj, vagy hívj, hogy Te használhasd fel!
Hozzászólások
Új információs sorozat.. — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>