Még titok övezi . .
..De szeptemberben az InnoTrans világkiállításon
már be is ülhetünk a SkyWay UniLot -jába.
Videóriport – ahogy a sajtófőnök fogalmazott –
a „legtitkosabb munkatársunkkal” 🙂
„ – Üdvözlök mindenkit, Szergej Vlagyimirovics vagyok
a nagy sebességű közlekedési komplexum főkonstruktőre.
Még nem mutathatjuk meg a gyártási folyamatot,
ami egyébként már teljes erővel zajlik és
ma még a konstrukciós jellemzőket sem tudjuk megvitatni.
– Ettől függetlenül, azért kérem foglalja össze pár szóban,
hogy milyen főbb jellemzői vannak ennek a komplexumnak
és mire is szolgál valójában.
Lehet, hogy hamarosan nem kell 60 km/órával a városban
és 90 km/órával városon kívül közlekednünk?
– Az emberek évszázadok óta igyekeztek minél gyorsabban
leküzdeni a távolságokat.
De a lényeg nem a sebesség hajszolása volt, hanem annak az
időtartamnak a csökkentése, amit a közlekedésre fordítottak.
Hiszen az idő – és erőforrásigény – pénz.
Mi arra törekszünk, hogy az embereknek ne csak az – adrenalin
élménnyel társuló – sebességet hozzuk el, hanem, hogy az egymástól
nagy távolságban élő embereket közelebb hozzuk egymáshoz.
Mindezt úgy, hogy a helyváltoztatásra minimális időt
és pénzt kelljen áldozniuk.
Az a lényeg, hogy egyensúlyt találjunk a sebesség,
az utazással töltött idő, és a költségek között.
– Elmondaná, hogy hogyan fogja valaki ilyen hatalmas
sebességnél érezni magát?
– A kényelem maximális lesz, ugyanúgy, mintha otthon ülne
a kanapéján, és teát szürcsölgetve nézné a TV-t.
Lényegében nem az a sebesség fontos, amellyel egy személy mozog,
hanem az a gyorsulás, amellyel eléri ezt a sebességet,
és az a lassulás, amellyel fékezéskor megáll.
Ha ez a gyorsítás hirtelen történik meg, és beleprésel a székbe, akkor
az az embernek kellemetlen lesz, mert megnő a belső szervekre eső terhelés.
És ha mindez simán lágyan történik meg, akkor talán azt sem veszi észre,
hogy a jármű egyáltalán elmozdult a helyéről.
A kényelemről beszélve a pályastruktúrára kell fókuszálnunk,
mivel ez az egyik kikerülhetetlen tényezője annak,
hogy a kényelem érzése megteremtődjön.
Minden olyan közlekedés, amely úton és kereken zajlik,
valamiféle eltérések mentén történik meg,
És ez alól nem kivétel a rácsos tartós pályaszerkezetünkön
való közlekedés sem.
– Kérem mesélje el nekünk, hogy a versenytársainkhoz képest
hol tartunk, mert nem mi vagyunk az egyetlenek,
akik ígéretes fejlesztésekkel foglalkoznak.
– Projektünk jelentősen különbözik a versenytársak projektjeitől.
Elsősorban az előrehaladottsága, a megvalósíthatósága, a
környezetbarát volta, és a biztonsági mutatói szempontjából.
A biztonság a legfontosabb, amelyre elsősorban összpontosítunk.
Mert ebben az esetben ez messze fontosabb,
mint a kényelem és a sebesség.
Fel kell hívnunk a figyelmet arra is, hogy amíg a versenytársaink
még csak a tervezési szakaszukban tartanak, nekünk már
az EkoTechnoParkban működő mintapéldányaink és
előrehaladott állapotú projektjeink vannak.
– Szeretnénk megtudni, hogy mire is való ez a nagy sebességű
közlekedési forma?
– Ez a szállító eszköz pl. két-három óráig tartó utazásra készült.
Az utasok közben bárhol megállhatnak, kiszállhatnak,
pihenhetnek és szívhatnak egy kis friss levegőt.
– Ezzel a sebességgel fél nap alatt szinte a fél földet
meg tudják kerülni.
– Igen, hisz erre lett tervezve. 🙂
– Kérem beszéljen nekünk a jármű üzemeltetési jellemzőiről.
– Magát a járművet 500 km/h sebességre tervezték.
Ezeken a sebességeken lesz letesztelve, de az üzemeltetéséhez
alacsonyabb sebességet ajánlunk.
Az átlagos sebességet a gyorsítás, a folyamatos mozgás
és a fékezés figyelembevételével kapjuk.
Nyilvánvaló, hogy a gyorsulás és a lassulás pillanataiban a
sebessége kisebb lesz a maximálisnál.
De a közlekedési eszköz lehetőségei ennél sokkal nagyobbak.
– Mekkora lesz az energiafelhasználása pl.?
– Megközelítőleg 450 km/h átlagos sebességnél: kb. 8 liter lesz
a fogyasztása, (az általunk használt elektromos energia átszámítva
a – környezetszennyező autóknál használt – benzinfogyasztásra)
Ennél pontosabb információt egyelőre nem szeretnénk nyilvánosságra hozni.
– Nyolc liter közlekedési modulonként?
– Nyolc liter 100 km-re, ugyanúgy mint ahogy a közúti
autóközlekedésben is számítják.
– Erre a sebességre ez nagyszerű érték!
– Igen ezen a sebességen ez egy rekord fogyasztás!
– Mik a jövőbeli kilátásai a nagy sebességű szállításnak
és mik az Önök közvetlen jövőbeli tervei?
– A legközelebbi tervünk ezen nagy sebességű jármű
nagyközönségnek való bemutatása az InnoTrans kiállításon.
Globálisabb méretekben gondolkodva pedig azt tervezzük,
hogy az egész földet a nagy sebességű vonalainkkal fogjuk
keresztül kasul behálózni..„
..Te, a projekt támogatójaként mindennek a nyereségéből
fogsz folyamatos osztalékban részesülni.
Mert a fejlesztéseket segítve – társtulajdonossá válsz
a vállalkozásban.
Ami pedig egy stabil és igen magas jövedelmet biztosító
pénzforrás lesz számodra.
Hiszen – amíg ember él a földön addig – közlekedésre
és szállításra szükség lesz.
Hosszan lehetne sorolni, miből maradtunk ki, mert nem volt
sem információ, sem gyakorlati lehetőség „betársulni.”
Most itt a „végre én is jókor vagyok a jó helyen” esélye.
Nagyon gyorsan használd ki!
És a pénz hiánya soha többé ne gátoljon meg Téged semmiben!
tel. 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
tothvivi68@gmail.com
Hozzászólások
Még titok övezi . . — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>