Csaták a sivatagban ..
..Avagy ki nyeri el a Dubai piacot?
„Ma úgy kell a világnak egy új komplex közlekedési elképzelés,
mint a száraz sivatagnak a víz.
Ehhez alapokra van szükség.
Egy olyan technológiára, amely képes egyesíteni és
összekapcsolni a tucatnyi feladat és kihívás megoldásait.
Ilyen technológia a SkyWay féle húrszállítás, amely már
bemutatta a városi, a teherszállítási, a nagy sebességű,
és a konténerszállítási elektromobilokat,
valamint az ezeket építő drónokat.”
Írja a Dubai Khaleej Times
A helyi kiadványnak az a véleménye, hogy a SkyWay féle
föld feletti közlekedési rendszer, amely töredékébe kerül
a hagyományos vasúti közlekedési rendszereknek, nagy ugrást
hozhat az Egyesült Arab Emírségek logisztikai fejlesztéseiben.
Ugyanakkor több cikk olvasható arról is, hogy a Hyperloop
szintén szeretné megkaparintani a Dubai piacot.
Pl. szimpatizál a kikötői projekttel,
szeretné azt megépíteni..
..Immár két éve,
de ez idő alatt a „Hyprloop” és a „realitás” szavak
nem nagyon közeledtek egymáshoz Dubaiban.
(Hiszen a tervek szintjén ugye
minden logikusnak tűnik.) 🙂
Fontos kihangsúlyozni, hogy a megrendelő kívánsága
az univerzális megoldásokra való törekvés.
Ezen elvárások valójában a
húrszállítás lényeget fogalmazzák meg.
Vagyis:
A húrsín megépítése bárhol kivitelezhető legyen.
Bármely megépített pályaszakaszt akár személy,
akár teherszállításra, akár városi, akár
gyors közlekedésre lehessen – lehetőleg
egyidejűleg is – használni.
„A (tervezett) magasabb végsebesség ellenére, a
Hyperloop a Skyway-jel szemben vesztésre van ítélve”
– állapítja meg a Clean technika, műszaki hírportál.
Pl.
..Ha már kikötői projektért versenyzünk,
egy vízalatti megoldás:
A Hyperloop-nak sokkal hosszabb kiépített rendszerre van
szüksége, hisz nem lehet törés a csőrendszerben (amiben
a kabinjai közlekednének, ha egyszer elkészülnek majd)
És a gyorsító – lassító szakaszok miatt, csak nagyon rövid
távon tudna (az általuk tervezett) teljes sebességgel közlekedni.
Ahogy az alábbi összehasonlítás is jól mutatja a
SkyWay -nek 18 perc és jóval rövidebb kiépített pálya elég
szemben a Hyperloop 28 perces útidejével, ahol is a maximális
utazósebességet csak pillanatokra érhetné el.
A SkyWay további nyomós előnye: a költség.
A húrtechnológia lehetővé teszi, hogy innovatív közlekedési
infrastruktúrát építsenek fel a hagyományos út és vasútépítés
költségeinél jelentősen olcsóbban.
Ugyanakkor a SkyWay útvonalak sokkal jobban megfelelnek
a nehéz terepeken, és egyaránt használhatók akár városban
vagy hosszú távú szállításhoz-utazáshoz is.
A szaklap egy érdekes, de találó hasonlattal élt:
„A SkyWay egy svájci bicska a közlekedési technológiák világában.”
És végül, de messze nem utolsó sorban a legfontosabb tény:
Miközben a Hyperloop még mindig a korai tesztelés szakaszában van
a SkyWay nem csak a már elkészült prototípusok teljes körű
tesztelését végzi, hanem a kormányzati szervek
hivatalos megerősítéseit is megkapta.
„Bizonyos lángelmék álmai, teremtései és kitartó áldozatos munkája,
hozzájárulása útján öltött fokozatosan testet minden új ötlet,
gondolat és rendszer..
..De mindenképpen szükségük van a többi ember támogatására.
Hisz nekik hozzák létre, és alapvetően a következő nemzedékekért
akarják a világot egy épelméjűbb irányba mozdítani.”
Nos..
A tervekről ma már jelenidőben és tényként beszélünk..
Mindebben a térhódító és feltörekvő vállalkozásban tulajdonostársnak,
és haszonélvezőnek lenni .. kimondhatatlanul jó érzés!
A crowdinvesting program még néhány hónapig él,
aztán ezekkel a nagyvonalú feltételekkel már nem lehet többé
résztulajdont szerezni.
„Az emberek igen hamar megtanulják a SkyWay nevét!
Ámbár, akkor már csak kívülállóként szemlélhetik,
mint a szemünk előtt létrejött sikersztorit.”
tel. 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
tothvivi68@gmail.com
(Még tart az akció, miszerint a regisztráció után 7 napon belül, ha StartUp részvényt vásárolsz, az általad választott darabszám 10%-át pluszban megkapod.
Hozzászólások
Csaták a sivatagban .. — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>