„Az emberek összefogtak és csodát tettek..”
„Egy magával ragadó szó: SkyWay
De mit jelent?”
Teszi fel az A.N.N.A. News tv. csatorna riportere a kérdést.
És még rengeteg jó kérdése van, amire okos válaszokat kap.
„Mi ez a SkyWay?
Kinek kell, hol lesz rá szükség?
Honnan jött?
Hogyan épül, hol fog működni?
Miért pont a SkyWay technológiája lesz a megoldás?
Miért hisznek az emberek a projektben?
Miért is beszélünk hatalmas sikerről?”
Szívem szerint a teljes riport szövegét leírnám..
Helyette azt javaslom a „cc”-re kattintva válaszd ki a magyar
feliratot, és teljesen lehalkítva figyelmesen nézd végig.
Én csak pár gondolatot ragadok ki.
Nézd el nekem, ha csapongok.
Bevallom magával ragadott a lelkesedés (és az a
semmihez sem fogható érzés, hogy mindennek részese vagyok..
„A történet a hetvenes években kezdődött.
A magányos feltaláló szokásos sorsával, aki akkoriban
megpróbálta megértetni a találmány jelentőségét
a hatóságokkal és a beruházókkal.”
Sok-sok nehézség, akadály és akadályoztatás,
többszöri újrakezdés..
„Ami oda vezetett, hogy 2014-ben egy radikálisan
új dologra helyezték a hangsúlyt:
Az emberekhez fordultak,
és egy kisbefektetői programot indítottak útjára.
Azaz csatasorba állították a világban
a közösségi finanszírozás modelljét.
A kisbefektetőket szólították meg.
Ennek eredményeként mindössze két év alatt 230 országból
több, mint negyedmillió támogató reagált a felhívásra,
és támogatta saját pénzével, figyelmével
és energiájával a projektet.
És csodát tettek.”
„Nehéz kezdet volt..
Senki sem próféta a saját hazájában..
..De az a világméretű visszhang, amely most a SkyWay projekt
fejlesztési stratégiáját meghatározza,
a világ összes államának határtalan érdeklődését tükrözi.”
„A SkyWay immár világmárkává vált,
és nagyon nem mindennapi hatást váltott ki.
Képes megoldani a konfliktus nélküli áttöréseket anélkül,
hogy riválisokat és ellenségeket keresne.
A húrszállítás ötletének lényege abban áll, hogy a szállítási
és közlekedési áramlásokat felemeli a földfelszín
feletti magasságokba.
Azaz, meghagyja az embereknek a számukra áhított területeket
a normális élettevékenységeik számára.
Ez az ami a projekt sok résztvevőjét is lelkesítette,
akik lényegében a projekt társtulajdonosaivá lettek.”
„Még csak nem is egy zseniális feltaláló hősies
áttörését tisztelhetjük,
hanem azt, hogy megtalálta magában azt az erőt,
hogy az emberekre támaszkodva érjen el áttörést.”
„2017 nyarán jelentős esemény történt.
Ennek a globális projektnek több mint 5000, – már
tulajdonhányadokkal rendelkező – társtulajdonosa jött el
a bemutató és tesztparkban megrendezett EkoFesztiválra,
és ez következményeiben nagyon jelentős elfogadást,
állami elismertséget biztosítottak ennek a közlekedési módozatnak.
Hatalmas eredmény.
Az emberek az összes országból egyesítették az erejüket,
az energiájukat, és a tartalékaikat a változás érdekében.
Nem kell az álmoktól és azok finanszírozásától félni.
Még akkor sem ha az nem a saját személyes álmunk.
Meg kell tudni hallani az ilyen felhívást és tudni kell
reagálni rá.”
Hogy’ is fogalmazott a publicista?
„Mindössze két év alatt, 230 országból,
több mint negyedmillió támogató reagált.
És csodát tettek.
Az emberek érzik, hogy a projekthez kapcsolódva
hasznosak lehetnek, hasznosat tehetnek.
És látják, hogy már nem kell megelégedni azzal,
ami van, ami.. úgymond adatott.
Mert a kezükbe vehetik a sorsuk irányítását!”
A kezükbe vehetik a sorsuk irányítását!
Felmerül bennem a gondolat: ha pl. ott lehettünk volna, amikor
az első repülőtársaságok alakultak, és ma
minden egyes utas, minden kilogramm elszállított árú után
– a bevételekből – nyereségrészesedést kapnánk…
Mert támogattuk a megvalósulását,
és tulajdonossá váltunk a projektben.
Egy okos döntés után a jó oldalon állni..
..meg sem próbálom szavakba önteni, mennyire megnyugtató érzés.
tel. 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
tothvivi68@gmail.com
Hozzászólások
„Az emberek összefogtak és csodát tettek..” — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>