Az ide nyílt nap.. a partnerekkel való találkozás közeledtével
mind több információ jelenik meg a húrszállítás,
az EkoTechnoParkban bemutatni tervezett új fejlesztéseiről.
Hogyan haladnak a SkyWay gördülőállományokon
végzett munkák és hogy mi várható a közeljövőben?
Cégünk 2018-as ( éves-nyilvános ) elszámoltatásának napján
bemutatták a látogatóknak a Uniwindet, ezt a kis súlyú
tekercselt csőből készült útpályán közlekedni képes modult.
A napokban a Uniwindben korszerűsítették az üvegezést,
az utasok kényelmének növelése érdekében beépítettek
egy kis-ablakot és ezentúl szilikátüveggel szerelik az ajtókat.
Az üvegezés megfelel az ENSZ Európai Gazdasági Bizottsága normáinak.
A Uniwindet – hogy folytathassa tesztjeit – kiszállították
az EkoTechnoParkba.
Már az összeszerelési szakaszban van a SkyWay (egyelőre legkönnyebb)
és eddig még saját névvel nem rendelkező moduljának első prototípusa is.
Ezt a járművet a nagyközönségnek az augusztus 17-én
az EkoFesztiválon fogják bemutatni.
. Ugyancsak folyik egy 25 személy szállítására tervezett,
koncepcióját illetően teljesen új egysínes vontató modul kifejlesztése.
A „Húrtechnológiák” Zrt mérnökeinek legfőbb erőfeszítései
egy, az utasok maximális kényelmét biztosítani képes,
felfüggesztés kifejlesztésére irányulnak.
Dinamikus modellezési célzattal már több vontatómodul
3D-s modellje is készülőben van.
Az Unicont U4-192-01 modell tervdokumentációja már végigment a teljes
jóváhagyási ciklusán, majd bekerült a 3D Experience platform
elektronikus dokumentumforgalmába.
Ugyancsak további korszerűsítésre kerültek a vontatómodulok és
összehangolták a jelenleg legnagyobb SkyWay jármű, a 48 személy szállítására
kifejlesztett kétsínes U4-220-T2 modell energiatárolóit is
hamarosan azt is útnak indítják majd az EkoTechnoParkba.
A jármű nagyobb összeszerelt blokkjait a helyszínre szállítják,
ott teljesen készre szerelik, majd tovább folytatják a tesztelését..„
. . Íme a már elkészült járműveink..
És néhány „száraz technikai” adat:
A Uniwind
Sebessége: 150 km/ó
Utasainak száma: 2 fő
Terhelhetősége: 150 kg
A rendszer kapacitása: 7200 utas/óra mindkét irányba
Az energiafogyasztása (100 km/ó sebességnél)
3,27 kWh vagy 0,82 liter 100 km-re üzemanyag-egyenértékben átszámítva..
A Unicar
Sebesség: 150 km/óra
Befogadóképesség: 6-8 fő .. kabinonként
Áteresztőképesség: 50 000 utas/nap
A Unilot
sebessége: 500 km/h
befogadóképessége: 4 – 24 fő
áteresztőképessége: 500 000 utas/nap
A Unitruck..
A gyorsan romló terhek szállítására a Unitruck-ok hőmérséklet szabályozással
és légkondicionálással is el vannak látva.
Veszélyes terhek szállítására többrétegű nagy szilárdságú
karosszéria-változat is kifejlesztésre került már.
A sebesség: 150 kilométer per óra,
a komplexum kapacitása évente több mint 200 millió tonna,
a maximális általa leküzdhető emelkedő pedig 30 százalékos is lehet..
A történelem során, a fejlődést megállítani még soha nem lehetett.
Manapság pedig (így, az utolsó órákban) minden olyan újdonság
ami természetbarát, környezetmegóvó, és ráadásul
költséghatékony technológiát hordoz magában,
bármilyen erős konkurenciával szemben is utat tud törni!
Aki pedig az úttörők között van,
nos, Ő élvezi annak összes előnyét!
Ebben a konkrét esetben az élethosszig tartó nyereségrészesedés
és a folyamatos értéknövekedés adta anyagi javakat!