„Amit megígértünk, meg is csináltuk..”
Ismét az egyik legilletékesebbtől, Szergej Szibirjakovtól,
a cégcsoport igazgatósági tagjától kaptunk információkat
a közeli grandiózus tervekről ..
.. Idézem a szavait:
. „Az első európai rendezvény tavaly nyáron volt Pozsonyban..
ahol még arról beszéltünk-beszélhettünk, ami előttünk áll,
mi lesz és mit fogunk megvalósítani..
Pl. jelen lenni a legnevesebb szakmai kiállításon, az InnoTranson.
Az illetékes szakértők előtt sikeresen elvégezni az első futáspróbát.
A nagy sebességű pályaszakaszt megépíteni..
(amihez akkor még a megfelelően nagy földterület sem állt rendelkezésre.
Mára a belorusz állam feltétel nélküli támogatását élvezzük,
ami abban is megnyilvánul, hogy annyi földterületet kapunk,
amennyire csak szükségünk van.)
..És akkor még csak bejelentés-terv volt a kis szériás termékgyártás..
Ma már elmondhatjuk, mindaz amit megígértünk meg is csináltuk..
( sőt, ezen felül is )
A kézzelfogható eredmények lehetővé tették, hogy ma már a célprojektekkel
foglalkozzunk (a megrendelések alapján,
húrtechnológiával készült vonalak építésével)
Gyakorlatilag minden kontinensen jelen vagyunk,
a világ szinte minden országában tárgyalásokat folytatunk..
Ezek között vannak konkrét szerződések (több, mint 30 szakaszra megrendelés)
vannak előrehaladottak, .. az utolsó simításokra várók,
..vagy még csak az érdeklődés szintjén.
De kijelenthető:
alig van olyan ország ahonnét még nem kerestek meg bennünket!
Az elmúlt hónapokban már a távolabbi jövő célkitűzésén dolgozhattunk.
Hozzáfogtunk annak kidolgozásához, hogy – a különböző lokális szakaszokat
összekapcsolva, egész (út)hálózatokat hozzunk létre..
Hogy belátható időn belül minden egyes – ma még – különálló célprojekt
a Transnet hálózat egy-egy eleme legyen.
Mi a Transnet?
Célprojektek hálózata, .. a terveinkben szereplő, világot behálózó
SkyWay vonalak összessége.
Amelyek egységes húrtechnológiával készülnek.
(Az elnevezés ötletét az „Internet” adta.)
Az, hogy a technológiánk létezik-e, ma már értelmes és
informálódni hajlandó ember számára nem kérdés.
Jelenidőben, és tényként beszélünk a technológia létjogosultságáról,
és a mindennapokban való alkalmazásáról..
Persze, mindig lesznek olyan emberek, akik – ha ott állnak alatta
(mint én) akkor is azt mondja: „biztosss, hogy nem igazi) 🙂
(megj. Ehez képest – az egyik szerződés szerint – 2020-ban
használatra készen átadjuk pl. Dharamszala-ban,
a Dalai Láma rezidenciájához vezető útvonalat.)
Az egységes (út)hálózat nyilván már a következő
évek-évtizedek munkája lesz.
Hasonlíthatjuk az Internet hálózathoz, ami szintén évek alatt terjedt el
(ill. ma is folyamatban van, hisz a mai napig van, ahol még el sem érhető)
1-2 évtizeddel ezelőtt messze nem volt természetes – még a gazdag és fejlett
országokban sem – hogy minden otthonban lesz internet..
Nem volt, és így nem ismertük az előnyeit, hasznosságát,
ergo: nem volt még rá igény.
Ám, ahogy terjedt, úgy lett szerves része az életünknek..
Pl. ma már természetes, hogy – mondjuk egyetemistaként – a
szakdolgozatodhoz, ha információra van szükséged, nem mégy könyvtárba..
mert a könyvtár jön az otthonodba.
Gondolj bele, hova fejlődött az Internet néhány év alatt..
Az üzleti élet, a gazdasági élet elképzelhetetlen net nélkül..
a bankrendszer szintén, .. és hosszan sorolhatnám..
Oly’ természetes, hogy szobát foglalsz, árut rendelsz..
tanulsz, dolgozol, ismerkedsz, stb. annak a technológiának a
kihasználásával, ami – alig több, mint 20 évvel ezelőtt,
még szinte felfoghatatlan volt.
Mára – ahogy a mindennapokban tapasztaljuk – hihetetlen módon
felgyorsult a technikai fejlődés.
Ugyanilyen evidens lesz a közeli jövőben, hogy könnyen, gyorsan,
biztonságosan és megfizethető áron eljuthatsz az otthonodból a világ
majd’ minden részére..
Mert nincsenek áthidalhatatlan távolságok,
nem szab gátat az, hogy, pl. indul -e, vagy mikor indul repülő.. stb.
Nagyon sokan gondolkodnak ez-irányban, a jövőbe tekintően.
Egyre több a nagyszerű terv, a jól sikerült kísérlet..
Amivel kiválthatóak a jelenlegi – elkeserítően káros és
nagyon-nagyon drága utazási-szállítási módozatok.
Pl. az u.n önvezető autók ..
ami szintén nem egy science fiction,
hanem nagyon is a megvalósulás stádiumában van.
Az is egy perspektivikus megoldás,
de – egyenlőre – arra a következtetésre jutottak, hogy a számítógép
vezérelte szállító eszközöket nem lehet kiengedni arra a közútra,
ahol ember vezette járművek is közlekednek.
Egy síkban, együtt nem létezhetnek..
Hogy miért?
Egyetlen példa a sok közül:
A „robotnak” jelenleg megoldhatatlan probléma egy olyan szituáció,
ha mondjuk egy gyermek kiszalad elé az útra..
Hogy’ „döntsön”?
Elsődlegesen az utasát védje, vagy a gyermeket?
..Aztán,
a szállításra pl. szintén egy teljesen kidolgozott megoldás
a repülő drónok használata.
Svájcban már használják is.
A nehezen megközelíthető hegyi lakóhelyekre így juttatják el a gyógyszert.
Pusztán azért, mert olcsóbb, gyorsabb.. hisz mindössze
egy internetes rendelés-vásárlás, és már viszi is a drón.
(nem kell pl. autóval lemenni a legközelebbi faluba-városba.)
Viszont, ha ilyen drónokból több ezer, vagy tízezer repkedne a levegőben,
a fejünk felett, és mondjuk időnként 1-1 meghibásodik ..
(ami teljesen természetes)
..nos, ha lezuhan, az bizony ember életeket követelhet.
Ilyen mennyiségű drónra megszervezni a biztonságos forgalomirányítást,
már nem lenne gazdaságos és kifizetődő.
Miért hoztam fel ezt a két példát?
A SkyWay technológiájával ezek a problémák megoldásra találtak.
Tehát nem meg fogjuk oldani, hanem már megoldottak..
Megoldás a Transznet..
Azaz minden létező húrvasút összekapcsolása egy globális
közlekedési hálózattá a bolygón.
A Transznet – ami a Skyway húrtechnikájával készült útvonalakat
először helyi, .. majd régiós,
aztán országos, és végül globális szinten összefogja-összeköti.
Ennek ilyen mérvű kialakulását kb. 10-15 évre prognosztizáljuk.
Számításaink alapján kb. 40 – 50 millió kilóméternyi
húrtechnológiával készülő szállítási útvonal lesz..
(Jelenleg a világon a (jelentősebb) közút és vasútvonalak összessége
kb. 38 millió kilométer.)
..Ez természetesen egy hosszú folyamat, aminek az oka-alapja az,
hogy égetően szükség van a biztonságos, a megbízható, és
nem utolsó sorban a környezetkímélő szállítási-közlekedési módokra.
Sokszor fogjunk még hallani ezt a kifejezést: Transznet Space
(szabad fordításban a szállítási hálózat mellett kialakuló,
ill. ahhoz kapcsolódó szolgáltatások összessége)
A szállítási rendszer, és magának a Transznet Space-nek a szolgáltatásai
egy fizetési rendszerrel lesznek összekapcsolva.
Hiszen egymás nélkül nem, vagy legalábbis sokkal nehézkesebben működne.
A SkyWay vállalatában – mint arról már többször hírt adtunk – elindultak
a konkrét építkezések előkészítései..
..És ilyen egyre több lesz,
a világ majd’ minden részén megindulnak az engedélyeztetések..
aztán a munkálatok.
Szükség van olyan elszámolási rendszerre, ami ezeket a szolgáltatásokat,
felhasznált anyagokat, eszközöket, és egyéb dolgokat nyilvántartja,
és az egymás közti átváltást biztosítja.
Kell egy egységes pénzügyi rendszer, aminek mértékegysége
a SkyWay Coin lesz.
Mert ugye, miért kellene elszámolási egységként a dollárt használni
az egész földtekén – teszik fel a kérdést egyre többen
és egyre hangosabban.
A SWcoin értékét mindenkor a SkyWay company fejlettségi szintje
határozza meg.
Így nem kell egyik nemzet valutáját sem „egységként” alkalmazni.
Kialakítottuk a saját kripto platformunkat, ami ezeket a
feladatokat megoldja:
ennek alapja pedig a blockchain technológia..
Mégpedig az u.n. negyedik generációs – jelenleg a legbiztonságosabb –
blokklánc rendszer.
A SkyWay Coin természetesen átváltható lesz a már használatban levő
(a kriptovaluta tőzsdén jelenlevő) coinokra,
és fizikai pénznemekre is. ( oda – és vissza)
Ezen megoldás teljes egészében ki van dolgozva,
és a következő hetekben-hónapokban publikálni fogjuk.
A legjobb jogi szakértők dolgoztak velünk azon, hogy ennek a
megfelelő jogi formátumát megadjuk..
Terveink szerint már jövő év elején az első kibocsájtások megtörténnek.
Nagyon fontos kihangsúlyozni, hogy a saját elszámolási egységünk mögött
ott van a SkyWay, mint több milliárd dolláros vállalat.
Egy perspektivikus, előremutató eszközt hoztunk létre,
amiről a következő hetekben még sokkal részletesebben informálódhatunk.
Ez, gyakorlatilag további garancia.
Hiszen a nyilvántartás a blockchain rendszeren keresztül fog történni,
ami megmásíthatatlan..
..Ami nagyságrendekkel biztonságosabb, (és diszkrétebb) mint bármely
ma alkalmazott nyilvántartás.
Hiszen érdekünk az, hogy minden egyes támogatót
100%-os védelemben részesítsünk.„
. . Én pedig most veszem észre, hogy már egész kisregényt írtam..
Amit kijelenthetek:
Ebben – a földünk élővilágát is maximálisan megóvó – vállalkozásban tulajdonostársnak lenni
számomra hihetetlen biztonságérzetet ad .. és persze stabil jövőképet..
A legelején részt venni valami korszakalkotóban,
behozhatatlan előnyt jelent!
tel. 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
tothvivi68@gmail.com
Hozzászólások
„Amit megígértünk, meg is csináltuk..” — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>