Az autóbuszokat kiváltó SkyWay kabin is elindult!
Megkezdődött a Unibus futáspróbája a rácsos húrpályán,
és ez újabb mérföldkő a SkyWay életében.
Friss információkat kaptunk Dr. Szibirjakovtól, a SkyWay igazgatósági tagjától,
április 26.-án a társtulajdonosoknak tartott élő webkonferencián:
„A bemutató és tesztparkban elképesztő tempóban folyik a munka,
hiszen háromszor akkora az érdeklődés, a SkyWay olcsó, balesetmentes,
és környezetbarát közlekedést-szállítást biztosító technológiája iránt,
mint amire ebben a készültségi állapotban számítottunk.
A megrendelő országok, gazdasági érdekkörök képviselői
gyakorlatilag egymásnak adják a kilincset.
A jövő héten érkezik látogatásra az izraeli közlekedési miniszter.
Azért, hogy – a működő Unibike mellett, – az elkészült rácsos pályán való
szállítást is be tudjuk neki mutatni, feltették a pályaszerkezetre
(a tervezetthez képest korábban) a 14 személyes Unibust,
és ezzel együtt elindultak a futáspróbák.
Ez a 40 éves töretlen és kitartó munkának egy újabb eredménye.
A pár héttel ezelőtti izraeli – igen eredményes – tárgyalások során,
a miniszter többször jelentette ki (persze mosolyogva):
„Túl jól hangzik!
Nem is hiszek neked, amíg a saját szememmel nem látom!”
Amire én azt válaszoltam:
„Welcome MarinaGorkában, bármikor örömmel látjuk”.
De .. úgy általában felmerül ez a kérdés az érdeklődőkben:
miben más a SkyWay technológiája, mint a hasonló magasvasutak?
(Hyperloop, Mágnesvasút, stb.)
Nos..
Mutassanak nekem egy olyan nagy sebességű szállítási rendszert,
amivel hatféle szállítási módot lehet – akár egyidejűleg – megvalósítani.
Ezen a rácsos pályán közlekedhetnek felfüggesztve a 14,
és a 24 személyes Unibus kabinok..
Ugyanígy használhatják a már bemutatott Unibike kiránduló kabinok is..
(akár egyidejűleg)
A személyszállítási rendszer kapacitása több, mint fél millió
utas szállítása naponta,
mert pár másodperces időközönként – teljesen automatikus vezérléssel
követik egymást a kabinok.
Szintén az alsó felfüggesztést használva közlekedhetnek a
teherszállító egységek is, 50 millió tonna/év kapacitással.
A pályán felülről pedig a nagy sebességű szállítás történik
500 km/óra sebességgel.
Igen, egy időben is..
És ez még a pályaszerkezet kihasználhatóságnak messze nem a vége..
Az újabb fejlesztéseink azt mutatják,
hogy az 1200 km/órás sebesség is elérhető.
A szerkezetre napelemek, szélgenerátorok szerelhetők, amik áramot termelnek.
Felhasználható különböző kábelek, vezetékek elhelyezésére is.
Ugyanakkor ennek a pályaszerkezetnek a költsége jóval kisebb,
mint egy városi villamos pálya költsége.
Tehát miben más a SkyWay?
Van másik nagy sebességű szállítás rendszer, amely ennyi különböző
szállítási módot tesz lehetővé egyazon pályán?
Ami nagyságrendekkel olcsóbban megépíthető és töredékéből üzemeltethető?
Ami nem használ semmilyen kőolaj származékot,
viszont plusz energia termelésére is alkalmas?
Nincs ilyen!
Mindezeket természetesen megtekinthetik, akik július elsején
meglátogatják az EcoTechno Parkot.
A fesztiválon (az egyenlőre bemutatható) négy fajta szállítási mód mellett,
egyéb újdonságokkal is megismerkedhetnek a látogatók.
A SkyWay-ben folyó munkára, munkatempóra jellemző, hogy Dr. Junitszkij
(a feltaláló-főkonstruktőr) amellett, hogy fogadja a látogatókat,
tárgyal a küldöttségekkel, több, mint 100 párhuzamosan futó munkafolyamatot kordinál,
melyeket az EcoFest fesztiválig el kell végezni.
A közeljövőben öt hasonló bemutató park fog készülni a világ különböző pontjain.
Ezek a helyek: India, Ausztrália, Kanada, Nevada (USA), és Izrael.
Ezek egy részén már elindult a munka, ki van jelölve a földterület.
A több bemutató és teszthelyre azért van szükség, mert
a különböző országokban különbözőek a jogi, éghajlati és terepviszonyok,
a szabványok, az utazási szokások..
(pl. az arab világban külön kabin kell a hölgyek és a férfiak számára)
A SkyWay elképesztően léptékű fejlődését mutatja, hogy eddig 17
célprojektről van aláírt szerződés.
Amelyek közül két országban – ezen belül több helyszínen – már elkezdődtek
a kivitelezési munkálatok.
40 célprojekt szerződés van előkészítés alatt.
A közeli hónapokban pedig több, mint 100 újabb projekt indulása várható.„
A Belorusz állam évek óta támogatja a Skyway törekvéseit.
Pl. a EcoTechnopark területét is ők biztosították.
A napokban újabb 6,13 hektár földterületet kapott állandó használatra.
Ezen kívül további 19,64 hektár területet ideiglenes használatra.
Szeretettel meghívlak!
Gyere el június 3.-án a Budapesten megrendezett nemzetközi találkozóra.
És utazz el velünk a július elsejei EcoFestre, MarinaGorkába
cégünk bemutató és tesztparkjába..
Lásd a saját szemeddel 40 év tervezőmunkájának, mára realitássá vált,
megvalósult eredményeit.
Ha akarsz, beszélj azokkal a személyekkel, akikről eddig csak videókat,
újságcikkeket, tv. riportokat láttál – olvastál.
Abban ugye egyetértünk: az információ érték..
tothvivi68@gmail.com
tel: 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
és
Skype: jototh47
tel: 36 30 981 7388
Hozzászólások
Az autóbuszokat kiváltó SkyWay kabin is elindult! — Nincs hozzászólás
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>