SkyWay – a helyszínről jelentem..
Saját magunk által készített amatőr – és épp emiatt teljesen
hiteles – videócsokor, a SkyWay bemutató és tesztparkjából..
Több, mint ötezer ember, (támogató és társtulajdonos) vett részt
augusztus 4. -én az idei EcoFest-en.
És 2100 embernek arra is lehetősége volt, hogy a
nagyon közeli jövő, már ma működő járműveit kipróbálhassa..
A hatalmas hőség ellenére is fantasztikus nap volt.
Leírhatatlan élmény elsők között használni egy teljesen új technológiát,
ami a miénk,
általunk épült,
és nekünk fog dolgozni!
Örömmel osztom meg ezt a néhány felvételt.
A bejutás utáni első pillanatok:
Testközelből! ..
A U4-es, (a 2×16 személyes Unibus) fedélzetén a férjemmel és fiammal.
Azt hiszem a hangszín(em) mindent elárul..
.. És ugyanezek a pillanatok, a fiúk által a járműből filmezve:
„Szakértek” 🙂
( de tehetem, mert „belülről látva” vagyok jól informált )
Mindenesetre mindezt közvetlen közelről látni, egészen más
mint, a társtulajdonosok felé küldött friss hírekből értesülni.
..És abba sem hagyom a „szakértést” 🙂
„hát íme, működik”
Bevallom, kicsit tolakodtam..
.. És az ajtók záródnak:
Az egyik legújabb SkyWay „autó” a UniCar,
az úgynevezett belógó húrpályán..
(elsősorban városi, elővárosi közlekedésre)
Természetesen műbizonylattal és üzembe helyezési engedéllyel..
(a videóban hallatszik, hogy viccként bedobtam: „100 dollár egy kör”
Egyszemfiam habozás nélkül bevállalta volna) 🙂
A 2×16 személyes UniBusból jelentem:
A háromszor is elnyert aranyszekér díj:
A teherpálya egy része
A drón, ami 1 tonnát emel..
Az állomás épületének második emeletéről..
Ifjú társtulajdonos (a fiam) beszáll a UniBusba.
Miért lett – szinte egy éven belül – több száz
szándéknyilatkozat aláírva?
Miért van már .. és folyamatosan egyre több országban
megkötött projektszerződés?
Nagyon röviden és egyszerűen:
Összehasonlíthatatlanul gyorsabban építhetőek a pályaszakaszok,
mint egy hagyományos vasút, vagy autópálya.
Arról nem is beszélve, hogy az ökoszisztémában
minimális károkat sem okoz.
A mai megoldásnak kb. a feléből kivitelezhető ( a
beruházások 40-50% -a megspórolható!! )
És kb. a 20% -ából üzemeltethető..
Mert minimális a külső energiafelvétele.
Köszönhető ez pl. a kerékmotornak és a nagyon-de nagyon kicsi
légellenállásnak. (többek között)
Sőt!
Esetenként magának termeli a felhasznált energiát (kerékmotor)
és a húrpályára elhelyezhető napelemek, szélkerekek
bizonyos helyeken többletenergiát is előállítanak.)
Ma már elmondhatjuk, hogy a vállalkozás igazán profin,
a crowdinvestinget, a közösségi finanszírozást alkalmazva teremtette elő
a piacra lépés feltételeinek anyagi fedezetét!
Nem kérve a „hatalmasok” segítségéből..
hanem bevonva a – velük hasonlóan gondolkodó – kisbefektetőket.
Ahogy a – hol jól, hol kevésbé jól sikerült – videofelvételeim,
és persze a cégünk által kommunikált események mutatják,
MEGCSINÁLTUK!
A miénk,
mert általunk épült,
és nekünk fog dolgozni, nyereségrészesedést biztosítani!
A mostani StartUp fázisban ezt a tényt vitatni olyan,
mint kételkedni abban, hogy holnap is felkel a nap.
Ha minderre azt mondod, „a fene egye meg, mégiscsak
be kellett volna társulnom a vállalkozásba.”
Vagy azt, hogy „vehettem volna jóval több StartUp részvényt is,
most nagyságrendekkel magasabb osztalékra számíthatnék,”
akkor biztosíthatlak (még) nem maradtál le véglegesen és
visszavonhatatlanul.
Még mindig a névértékénél 40-80 -szor olcsóbban
szerezhetsz résztulajdont!
És ez csak az IPO névértéke! ..
Ugye nem kell részleteznem, milyen meredeken fog emelkedni a reálérték,
amikor szépen sorban egyik szakaszt a másik után helyezzük üzembe?
Ez pedig nem kevesebbet jelent, mit azt, hogy
elkerülhetetlenül meggazdagszol!
Szándékosan nem azt írom, hogy nem lesznek anyagi gondjaid,
mert a kifejezés meg sem közelíti azt, amit ez az esély itt
és most adni tud Neked.
Természetesen számíthatsz a tapasztalatainkra.
tel. 36 30 23 45 975
skype: tothvivi68
tothvivi68@gmail.com
Skype: jototh47
Tel: 06 30 981 7388
U.I.
A nyílt napon maga a tudós-főkonstruktőr is hosszan beszélt a
200 országból érkezett több, mint 5 000 invesztorhoz.
Kérdésekre is válaszolt.
Amint ezen esemény rögzített felvételét a tolmács kollégák lefordítják,
haladéktalanul megosztom Veled.
Köszönöm szépen, hogy láthattam! Profin csináltatok mindent,
boldogság! Köszönöm
Örömmel osztottuk meg 🙂
Ez miben több / jobb, mint a világ számos pontján már létező függővasutak?
Egyszerű:
Azokhoz képest a SkyWay rendszere sokkal könnyebben – gyorsabban .. és főleg töredék árából felépíthető.
Minimális károkat sem okozva az ökoszisztémában.
Az üzemeltetése pedig kb. a negyedébe kerül.
Nem „egy másik függővasút” ..
hanem egy alapjaiban új közlekedési RENDSZER 🙂