Ez az oldal csak tájékoztatóul szolgál, nem a cég hivatalos weboldala. A hivatalos weboldalt itt találod.
A Földünk egyre szennyezettebbé, .. élhetetlenebbé válik.
Az óriási mértékű technikai fejlődés mind több energiát igényel.
Egyre nagyobb a fosszilis energiák (gáz, olaj, stb.) felhasználása.
Ennek „eredménye” a folyamatosan nagyobbodó széndioxid mennyiség a légkörben,
mely beláthatatlan következménnyel jár az élővilágra.
…A káros hatását már a mindennapjainkban is tapasztaljuk.
A legtöbb energiát felhasználó ágazat a közlekedés, szállítás.
Ezt kell sürgősen megreformálni, ha élhető Földet akarunk az utódainkra hagyni.
Szerencsére sokan felismerték ezt a problémát és mind több olyan technológia
indul-fejlődik, amely már alternatív energiákat használ.
E felismerésben élen jár, és a kidolgozásban a legmesszebb jutott a Rail SkyWay húrsín technológiája.
A Rail SkyWay neve egyre ismertebbé válik a világ minden pontján.
A SkyWay az a projekt, amely amellett, hogy megváltoztatja az utazási, szállítási szokásainkat, egy óriási fejlődés előtt álló startup vállalkozás is!
A SkyWay húrtechnológia egy teljesen új felépítésű felszíni közlekedési rendszer, amelyben a forgalom 3-15 m magasan speciálisan elkészített és előfeszített síneken történik. A gördülési sebesség elérheti a 500 km/órát, és a forgalom automatikusan szabályozott.
Erről egy rövid összefoglaló videó
Mit jelent számunkra ez az új technológia? Miért támogatok egy innovatív technikai megoldást?
Azért, mert ez a fejlesztés egy óriási lépés afelé, hogy végre végét vessünk a bolygónk pusztításának..
Mert ez a StartUp program számomra ugyanazt jelenti, mint anno Google, Apple, Alibaba, stb. jelentett azoknak, akiknek érdemi információja volt a kezdeteknél..
Néhány – nyilvánosan megtalálható – adattal érzékeltetem:
Az Apple az egyik legnagyobb számítógép gyártó 1976-ban indult. Aki akkor támogatta az ötletet, annak a 100 $-jából, mára 6 874 900 $-os vagyona van.
A Google 1998-ban indult. Az induláskori 100 $, ma 1 000 000 $-t ér.
Vagy az egyik legnagyobb webáruház az Alibaba. 1996-ban indult 60 000 $ tőkével.
Nem régen 2014-ben vitték tőzsdére. Az értéke 231 milliárd $. Ez azt jelenti, hogy 100 $ befektetésből 18 év alatt 1 782 500 $ lett.
Csak annak idején keveseknek adódott meg az a lehetőség, hogy a fenti cégekbe tulajdonrészük lehessen.
Az Alibabával kapcsolatban egy kis ( igaz ) történet:
Tong Wenhong kisasszony titkárnő volt 2000-ben az akkor kis Alibaba cégnél.
Jack Ma a tulajdonos, 0,1% Alibaba tulajdonrészt adott neki , mert meg volt elégedve a munkájával és azt kérte tőle, hogy ne keressen máshol munkát. Azt mondta neki, hogy a cégét nemsoká listázni fogják a tőzsdén és 100 milliárd dollárt fog érni, aminek a 0,1%-a 100 millió dollár.
2004-ben Tong kisasszony vette a bátorságot és megkérdezte egy reggel a Jack Ma tulajdonost mikor fogják már listázni a cégét.
Jack Ma azt válaszolta: Nemsoká…
2006-ban Tong kisasszony megkérdezte ugyanezt a kérdést.
Jack Ma: A közeljövőben.
Tong kisasszony várt de nem látta semmi jelét annak , hogy a cég listázása megtörténik.
2014 szeptemberében végre megtörtént. Az Alibaba céget a New Yorki tőzsdén listázták 231 milliárd dollár értéken.
Tong Wehong kisasszonynak a 0,1%-os részesedése hirtelen 231 millió dollárt ért!
Tong kisasszony titkárnőből hirtelen multimilliomos lett.
Megérte neki 14 évet várni?
Megértettem: ilyen nagyságrendű értéknövekedést jelent, ha hozzájutok egy komoly vízióval rendelkező cég tulajdonrészéhez, mielőtt a tőzsdére viszik.
A Rail SkyWay ennél jóval nagyobb volumenű startup vállalkozás.
A Rail SkyWay a Brit Virgin szigetek-en 400 milliárd dollárral bejegyzett Zrt..
A cégbejegyzést itt ellenőrizheted.
ISIN kód: VGG322291094
Ahhoz, hogy egy új fejlesztést értékesíteni lehessen, el kell készíteni egy-vagy több prototípust, amivel aztán elvégezhetők a különböző mérések-tesztek, amelyek a műbizonylatok és a különféle engedélyek megszerzéséhez szükségesek.
A SkyWay erre a célra létrehozta-felépítette az EcoTechno Parkot. – azaz a Rail Sky Way természetbarát műszaki demonstrációs bemutató és teszt parkját.
A park építésének a finanszírozásához az ú.n. közösségi finanszírozást (crowdfunding) veszi igénybe.
Hogy mi is ez pontosan, kapcsolatfelvétel után szívesen elmondom.
…Néhány információ a SkyWay húrvasút programról.
– Mit tud, mitől egyedülálló a világon ez a szállítási rendszer.
– Miért biztos az, hogy rövid idő alatt meghódítja és hálózza be a világot.. mint az internet.
https://www.youtube.com/channel/UCT1t1A-zipPDu9Wtb14WJ1g/videos
A föld legnagyobb és leginkább energiaigényes ágazata a közlekedés. A szállítás nélkül nincs élet egy országban sem.
Ebben az ágazatban egy új-komplett rendszer születik a szemünk előtt.
Az EcoTecno Parkban folyamatos az építkezés, itt nyer valódi formát az eddigi elmélet.
Itt a szerelvények már életnagyságban, kipróbálhatóan működnek az új “húrtechnológia” alapú magas pályákon. Műbizonylatokkal és engedélyekkel rendelkeznek.
2016. November 29.-én elindult a SkyWay első egysége. Az Unibike elnevezésű kabint mutatták be működés közben a nemzetközi látogatóknak, szakembereknek.
2017 áprilisban az autóbuszokat, villamosokat kiváltó Unibus kabin is megkezdte a próbaútját.
2017. július 1.-én nagyszabású nemzetközi bemutató, EcoFest volt a teszt parkban, több, mint 5000 látogató részvételével.
Folyamatban vannak az engedélyeztetési eljárások, hogy minden nemzetközi forgalomba hozatali és működési engedély mihamarabb rendelkezésre álljon..
(Megjegyzem, hogy már 2017-ben több, mint 50 ország képviselői látogatták meg a teszt parkot és 100 feletti konkrét projektszerződést kötöttek sok milliárd dollár értékben.)
2018-ban 9 különböző típusú szállító eszköz készült el – természetesen már mindegyik műbizonylatot kapott.
A 2018. augusztus 2.-án megrendezett 3. nyílt napon már 2100 ember utazott is a különböző járműveken.
2019. januárban elkezdődtek az effektív építkezések az Arab Emirátusokban létesítendő Innovációs központban.
Eközben a demonstrációs és tesztpark is folyamatosan újabb fejlesztésekkel bővült.
Hisz’ ide látogatnak el a megrendelő országok, államok, beruházók tárgyalópartnerei,
hogy meggyőződhessenek a technológia előnyeiről.
Mik az előnyei a SkyWay húrvasút technológiának?
Ez a korszerű – és a legolcsóbb, a hagyományos vasúti közlekedéshez képest is,- mindössze…
FÉLÁRON FELÉPÍTHETŐ és ÜZEMELTETHETŐ
teher, valamint személyszállítást jelent.
Olyan pályaszerkezetek építhetők, amik felhasználhatóak energia termelésre is. A megtermelt villamos energia mindössze 20 %-a elég az üzemeltetésre. A többi értékesíthető. Így a húrvasút környezetkímélő erőműként üzemelhet.
A Földön ma közel 1 millió km fokozatosan elhasználódó vasúti pálya vár leváltásra – a következő 50 évben és akkor még bővítésről nincs is szó.
Olcsóbb és egyszerűbb a SkyWay-t újonnan megépíteni mint teljesen felújítani a régit
… és utána fele annyiból üzemeltethető úgy, hogy távolsági közlekedésben az 500 km/óra végsebességet eléri…
Ma a legnagyobb városokban, csúcsforgalomban már az elviselhetetlenségig túlterheltek az utak… Emberek milliói a városokban napi 2-4 órát utaznak…
A külvárosokból zajló napi ingázás nagy része kiváltható villámgyors 100-150 km sebességű városi Rail Sky Way húrvasúttal úgy, hogy ennél
- nincsenek kereszteződések,
- sorompós balesetek,
- nincsenek bedugult buszsávok,
- nincs plusz földigény az építéséhez a városokban (mert két autó sáv közé a zöld sávba is felépíthető)
- nincsenek évekig tartó földmunkák mint a Metrónál,
- nem kell hozzá zárt elkerített folyamatosan tisztán tartott és takarított pálya mint a TGW-nél, (francia gyorsvasút) hiszen időjárás független
- akár egy tengeröböl fölé is felépíthető 6-15 m magasan.
A húrvasutat attól kezdve nem kell takarítani, sózni, évente javítani, festeni, stb…
Csökken a meglévő úthálózat terhelése is, ami a meglévő utak élettartamát hosszabbítja meg..
A SkyWay húrvasút távolsági szakaszokon, nem kellenek költséges alagutak, viaduktok, hidak…
Nem érintik az egyéb földi közlekedési útvonalak, stabil és zökkenőmentes a pályája…
Százszámra telepített ilyen oszlopsor tetején, egy speciális feszített húrpályával, hihetetlen stabil és egyben rezgéselnyelő és csendes rendszer jön létre.
Nincsenek hóakadályok mert ritkán esik 6-8 m magas hó….
A jégeső és bármilyen más időjárási körülmény sem akadály.
Ahol kifeszíthető akár több száz méter távolságban is a vasúti húr, ott már megépíthető a pálya .
A húr technológia miatt a hőtágulás sem akadály…
Nem lényegtelen az sem, hogy utazás közben csodálatos kilátás nyílik a Sky Way szerelvényekről, ami önmagában is pihentető és üdítő élmény.
A teherszállításban nagyobb a teheráteresztő képessége és olcsóbb az áru továbbítása, mint a gáz és olaj vezetékeknek (mert a haladási ellenállása jóval kisebb mint az áramlási ellenállás a csőben).
Tereptől függetlenül aránylag gyorsan telepíthető… 24 óra alatt 1 km pálya telepíthető ha teljes ütemben és összehangoltságban dolgozik a 3 építő csapat normál terepen.
Igen gyors ürítési és töltési rendszere van.
A direkt “kerék-motor” típusú hajtásának hatásfoka 99% …
Az áramvonalas nagy sebességű SPEDWAY légellenállása igen alacsony 0,05, és nincsenek turbulenciák a jármű és a föld között sem. Ez önmagában már lefelezi a meghajtása energiaigényét. Speciális sík felszínű sínen hengeres kerék gördül mindig egy csíkban érintve azt, mint egy görgős csapágyban. Ez mindössze 2 % energiát nyel el. 2 kg erővel elhúzható egy 1 tonnás kocsi így.
Egyik fajta húrpálya több km-es sugarú ívekre tagolódik oszloptól oszlopig ami az ingához hasonlóan folyamatos helyzeti és mozgási energiaátalakítású gravitációs hajtásként is felhasználható, ami egy visszatáplálós szabadalmaztatott elektronikával minimális energiaigénnyel már mozgásban tartható.
Környezetbarát, nem vágja ketté a természetes biológiai élőhelyeket. Nincsenek óriási földmunkaigények és mindenféle talajviszonyok közt gyorsan telepíthető.
A baleseti veszélyek a legminimálisabbak, hiszen a sínen a szerelvények lerepülés ellen tökéletesen rögzítettek, onnan leesni nem tudnak. Mivel nincs kapcsolódása, kereszteződése más közlekedési pályákkal, utakkal ezért esélye sincs ütközni vagy szembe menni bármilyen egyéb forgalommal.
Nagyon sok olyan pálya megvalósítási verziója van, ahol egy pálya alsó és felső részei külön működve, egymástól teljesen függetlenül egy időben is üzemeltethetők, ami megduplázza kihasználhatóságot.
Rengeteg kivitelben készülhet a Sky Way húrvasút . A óriási munkát a 39 évig tartó elvi és gyakorlati fejlesztése alatti közvetlen 40 és a kapcsolódó 100 szabadalom is jól érzékelteti, amivel az új megoldásokat levédték.
A Sky Way húrtechnológia sikere elkerülhetetlen.
Ha több információra van szükséged a SkyWay-ről, ..a technológiáról, a rád és a környezetünkre gyakorolt hatásairól, keress meg az elérhetőségeim valamelyikén.
SKY Way Orulok,hogy rèszese vagyok egy ùj technològia forradalomnak,ami szebbè tesszi ajovonket.
NAGY SZÜKSÉG VAN A LEGÚJABB TUDOMÁNYOKRA ⛵ ⏳
SZERETETTEL ÜDVÖZLÖK MINDENKIT!!!
NAGY RAJONGÓJA VAGYOK ENNEK A TERVNEK,ÉS BERUHÁZÁSNAK!
T:Bedőné
Küldök Neked e-mailben információt, videót.. 🙂
Nagyon is igeretes amit keszitenek.Koszonom hogy elfogadnak es koszonom hogy hozzajrulhatok.
Szívesen, és örömmel segítünk.. 🙂
Szívügyünk ez a – minden földön élő javát szolgáló – nagyszerű kezdeményezés..
Üdvözlöm.
érdekelne résztulajdon vásárlás, tudna küldeni ezzel kapcsolatban információt ? 🙂
Üdvözlöm kedves Gábor!
Természetesen, küldöm az információt e-mailben..
Tisztelt Skyway! Kérem, hogy szíveskedjen küldeni tájékoztatást.
Üdvözlettel: Rádlerné
Üdvözlöm!
Küldöm az információkat az e-mail címére.
Üdv. Tóthné Vivi
Üdvözlöm!
Küldene infót?
Előre is köszönöm……
Üdvözlöm János!
Természetesen, szívesen informálom..
Kérnék szápen információ, hogy miért és milyen minőségben lehet ide kapcsolódni ??? Nagyo teszik nekem ez az új közlekedési eszköz ! A lehető leg praktikusabb mindegyiknél. Információdat előre is köszönöm Üdv Márkus Anikó.
Szia kedves Anikó!
Ma délután 16 órakor (ahogy kérted) tudunk, és fogunk beszélni egymással.
Szívesen osztom meg Veled a tapasztalataimat.
Szép napot.
Érdekelne hogyan lehetnék tag ebben a projektbe! Milyen lehetőségek közül lehet választani?
Köszönöm Tisztelettel: Barnáné Erzsi
Küldöm a választ, kedves Erzsi 🙂